4 december 2012

Bingo-utmaning, En kväll - en utmaning

Förra veckan körde min kompis Carina en utmaning i Facebook-gruppen En kväll - En utmaning!
Hon skapade en bingobricka där man helt enkelt ska välja en rad som man gillar, och ha med dessa fyra saker på sitt alster.
Jag valde den lodräta raden som är nummer två från vänster, chipboard, 4 mönstrade papper, något rött och knappar!



Min layout blev så här:


Jag gick igång ordentligt med cirklar som jag stansade ut ur fyra olika mönstrade papper från Echo Park.

Vilka härliga träknappar jag hittade i min gömma! De passade perfekt tycker jag!
Och så ett roligt foto av grabbarna från förra julen!


1 kommentar:

Maya sa...

Å så stilig med sirklene! Utrolig flott sammensatt uten at det blir rotete , men bildet kommer så bra frem! :) God helg!