30 september 2012

Bidrag till Scrap-Perras veckoskiss

Jag har ju varit "duktig" de senaste veckorna och skapat efter Scrap-Perras skiss. Varför bryta en god vana, vi kör denna vecka också!
Skissen ser ut så här:


Det är duktiga Maritha som gjort den!

Min layout blev så här:


Jag använde ett vackert papper från My Minds Eye till bakgrunden.
Några söta, väldigt glittriga, blommor från Prima och ett sött litet filt-moln.


Jag figurklippte vimplar ur några andra mönstrade papper från My Minds Eye.
Titeln är skriven med thickers från American Crafts.

Jag har också droppat lite Acrylic Ink på pappret.


Vackert mönster i pappret nere i högra hörnet, så inte behövdes det så mycket ytterligare där! 
En liten blomma bara... ;-)


2 kommentarer:

Maya sa...

Spennende skisse, og en nyyyydelig løsning på skissa!

Scrap-Perra sa...

Kul att du fortsätter att tolka skisserna!!!