1 oktober 2012

Måndags-skissen

Hej!
I helgen som gick var jag på scrapträff i dagarna två! Några av er som läser detta träffade jag där!
Det var otroligt roligt och kreativt! Jag gick därifrån med två vinster, jag tävlade med totalt tre layouter och en canvastavla i olika utmaningar, och kammade hem första-pris i två av dem!! Tjohooo!
De alstren kommer jag visa här i bloggen under veckan! Håll utkik...

Nä, nog pratat om det. Dags för en ny skiss!
Här kommer den:

Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

Inga kommentarer: