24 september 2012

Måndags-skissen

Hej och välkomna till en ny vecka!
En ny vecka betyder en ny skiss, och här kommer den!
Det är en ganska annorlunda skiss som kom till i mitt huvud eftersom jag är sugen på att göra en sån här layout!
Kan bli kul at se hur ni tolkar den här skissen!! Blir rutorna till något annat? Kan det bli ett kort eller en canvastavla? Använder ni färre rutor kanske??



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

1 kommentar:

Ywonne sa...

Åhh, den ska jag spara för att göra en annan gång... just nu har jag huvvet fullt av annat... men det kommer ju en dag, då det verkligen behövs. Den är så ren och fin... gillar sådana skisser.

Ha en bra dag