9 januari 2012

Varma vantar

Nu ska jag visa en layout som jag tyckte var kul att göra. Jag gillade att jobba med de papprena (Jillibean), och det var skoj att scrappa fotot av de gosiga vantarna jag fick av mamma i födelsedagspresent i september!
Den här gjorde jag för Scrapgalen för en tid sen.
Så här blev den:


Som bakgrund har jag ett blingigt cardstock, det är alltså lite "glittrigt".
Det röda pappret med stjärnorna är en klar favorit! Jillibean Soup har gjort det, och det kommer från serien Christmas Eve Chowder.



Visst är de tuffa, de röda glittriga thickersen från American Crafts
Tyvärr tog de precis slut hos Scrapgalen...

Att stänka med mist är nästan ett måste på alla layouter. Här är det röd och grön mist från Shimmerz. De köper du hos Scrapgalen!

2 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

En sån snygg och stilren LO du skapat! Vilket härligt ark, det blanka och grittriga!

Ha en toppendag!

UlrikaT sa...

Snygg layout och snygga vantar! :)
Kram