5 januari 2012

BoBunny-utmaningen

Sådär ja! Jag är tillbaka, och kan blogga ordentligt igen! 
Nu har jag kunnat skriva på en pc, och har laddat upp mina bilder från Sälen-trippen! Mer om det under helgen!
Först tänker jag visa er en layout jag knåpade ihop i stugan i Sälen. Eftersom jag inte åkte skidor hela dagarna, inte ens varje dag, så hade jag ju massor av scrap-tid!! :-)) Den här layouten är gjord till en utmaning hos BoBunny. Man skulle utgå ifrån denna skiss:

 Och så här blev min layout!






Ååh vad jag gillar BoBunny, och framförallt pappersserien jag använt här! Ad Lib heter den, och jag älskar färgerna och de roliga mönstren!

Tack för idag! Som sagt, välkomna tillbaka redan imorrn för att se några härliga bilder från Sälen!




1 kommentar:

Mija ♥ sa...

Underbar LO - ljuvliga färger <3 Kram!