31 januari 2011

Se upp i backen!

När jag "framkallade" de här fotona du ser på layouten nedan, så såg jag direkt att de skulle passa bra att scrappa tillsammans med papper från BoBunnys serie Whoo-ligans!
Jag hade en hel del kvar från den tuffa serien. Du hittar den på REA hos Scrapgalen!

Grabbarna testade sina Air Thunders när vi var på Lidingö på första advent. Vi skulle få fika hos mormor, men var tvungen att få lite luft också den dagen! Det var bra kallt, men grabbarna höll ju igång så de frös inte värst mycket.
Om du nu tittar RIKTIGT noga (t.ex. genom att klicka på bilden så att den förstoras!), så ser du att på den svarta cardstocken sitter på några ställen utstansade snöflingor i svart!
Ganska effektfullt tycker jag även om det syns allra bäst live!

Hörrni, vi ses väl en annan dag?

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Läckert med svarta snöflingor! Jag såg dem direkt;) Kramar!