26 januari 2011

Det kommer mera...

Attans också!
När jag gjorde iordning inlägget med mina 10 favorit-layouter för 2010 glömde jag att jag hade några fler foton på layouter i vår bärbara dator...
Det var flera bland dem som dessutom var riktiga favoriter! Jaha, det blir till att göra ett kompletterande inlägg! Här kommer de! Ytterligare favoriter från 2010:

För att det blev så läckert med vit mist på svart bakgrund. Och härligt färgstarka papper och dekos från Glitz och Pink Paislee 


Första gången jag jobbar med well-papp som bakgrundspapper! Härligt juliga papper från Echo Park. 

Fullkomligt älskar uppstickaren Glitz som gjort detta papper!

Gick igång ordentligt med blommor och blader här. Älskar Primas papper med lite vattenfärgs-känsla. Har den här layouten som en tavla här hemma!

Det blir snyggt när man kombinerar kraftfärgad cardstock med färgstarka papper, som här Imaginisce Apple Cider. Kul foto på Pontus också!


Härliga foton på de allra sötaste pepparkakorna! Juliga papper i mustiga färger från Echo Park.


Ja, nu så är jag nöjd!
Dessa 16 layouter var nog de jag blev mest nöjd med förra året. Av olika anledningar, och på olika sätt!

Inga kommentarer: