5 januari 2011

Jag och brorsan

Idag visar jag er en layout jag knåpat ihop i dagarna!
På den sitter ett foto av mig och brorsan, taget för en triljon år sen.
Jag hade några småbitar kvar av de fina Pink Paislee-pappren från Scrapgalen, och det blev till den här!

Pappret heter Be Free (randig framsida och röd baksida), den hittar du på rea just nu!
Titeln är skriven med underbart tuffa thickers från American Crafts. Det söta kuvertet kommer från Maya Road, blommorna är Prima, bladen är stansade ur wellpapp från Inkido.
Den fina "gamla" boksidan kommer från Glitz, som också gör det gröna pappret du ser en liten remsa av. Fynda Glitz på Scrapgalens rea!

1 kommentar:

Birgitta Malmstedt sa...

Gud, en sådan söt bild på dig och Mattias! Den har jag aldrig sett. Typiskt att du håller om honom och även håller honom i hand.
Kram
Mamma