8 september 2016

Lukas i lekparken

Idag ska jag visa er en layout med ett favoritfoto på. Min yngsta son lekte i en klätterställning när han var bara 1 år gammal. Layouten syntes i Cili In Papers blogg igår, och allt material finns att hitta i butiken!

Jag använde underbara papper från Crate Paper när jag skulle scrappa det fina fotot.

Jag började med att stänka med mist på bakgrundspappret. Jag ritade också 
med svart papper runt om hela det vita cardstocket. Bakom det vita sitter ett blågrönt cardstock 
för att skapa lite kontrast. Jag stansade också ut några stjärnor ur det cardstocket.


Den här serien Little Boy har så fina dekorationer!


Titeln skrev jag med två olika stickers-modeller. De små hör till ett ark med stickers 
som ingår i denna serie från Crate Paper. De stora är thickers från samma tillverkare.





Inga kommentarer: