3 september 2016

1 layout på 3 olika sätt

Idag ska jag visa den här layouten! Det är ett av mina BoBunny-projekt, och den syntes i deras blogg häromdagen. Jag har använt den nya, helt underbara serien Bella Rosa!
Det är en layout, men den är skapad i tre steg. Jag började med en ganska ren och enkel layout, så här:


Sen fortsatte jag i nästa steg med att stämpla på bakgrundspappret,
stänka med mist och kladda lite med vit gesso på cirklarna.


I mitt sista steg la jag till en ram runt fotot samt blommor och "kvistar".
Jag har stansat ut dem med BoBunnys nya dies! Missa inte dem!
 

Här ser man alla tre stegen bredvid varandra!


Detaljbild. Visst är det härliga färger!?


Fotot föreställer Lukas när han var bara ca två månader gammal.



1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Snygg LO (alla tre) i härliga färger
och söt liten Lukas :)
Jag är ju en vän av "mycket på"
så den tredje LO:n gillar jag extra :)
Ha det gott // Lisa