23 september 2016

Ett litet kort till babyn

Idag tänkte jag visa er ett kort jag skapat efter att ha köpt en cool die och läckra papper på Cili In Papers i somras. Jag besökte nämligen den fysiska butiken i somras och shoppade loss ordentligt! Om ni inte har varit där, och om ni har möjlighet att åka till Göteborg framöver, så missa inte ett besök hos Cili In Papers! Ni kan såklart shoppa järnet om ni kommer till Meet & Greet om en dryg vecka. Läs mer om det HÄR!


Jag använde gult cardstock till kortstommen. Så använde jag två olika dies till framsidan. 
Jag stansade i det gula cardstocket och har här använt både den utstansade diecuten och 
"hålen" som blev efter att jag stansat.
I hålen kikar fina papper från Crate Papers serie Little You fram! Söta små figurer. ;-)


Här ser ni hur det ser ut när man stansat med den här dien från Memory Box:


Man får ju tre olika delar att arbeta med! 
De små utstansade cirklarna använde jag på insidan av kortet:


Dien jag använt till denna stora cirkel kommer från My Favorite Things men är tyvärr slut hos leverantören. Lawn Fawn har liknande som ni får nöja er med! ;-)


Allt material hittar ni såklart hos Cili In Papers!



Inga kommentarer: