30 augusti 2016

Två små kort för kaBoks

Idag ska jag visa er dessa två kort som jag skapat för kaBoks. Hos dem köper du dies som ger de små, söta stjärnorna och den fina grattis-texten med skuggning!


Jag stansade ut hål i framsidan på korten, och placerade utsmyckningen på insidan
av kortet så att det syns genom "fönstret".


De gula stjärnorna var vita från början, men blev snabbt gula med hjälp av
Dylusions-mist. Bakgrunden till de gula stjärnorna gjorde jag med grå och
svart Distress-dyna.

De svarta stjärnorna fäste jag med 3D-kuddar för att skapa lite djup.
Bakom de svarta stjärnorna stänkte jag med Dylusions-mist i olika färger.

Alla cirklar är utstansade med hjälp av suveräna cirkel-dies från Tonic Studios.


1 kommentar:

Unknown sa...

Du har sagt flera gånger att du kan inte göra kort, men holy cow! Den här är riktigt bra gjort!