11 augusti 2016

En tutorial-video för BoBunny

När jag sökte min DT-plats hos BoBunny tidigare i våras fick vi som gick vidare efter första omgången i uppdrag att göra en video. Jag bestämde mig för att altra en ask med papper och dekorationer från en av de senaste serierna, Firecracker.


Det var svårt men väldigt roligt att göra den här videon där jag visar hur jag skapar mitt projekt.
Jag fick MYCKET hjälp av en av mina duktiga söner, Pontus.
Han hjälpte mig enormt mycket med redigeringen, och hade en ängels tålamod.
TACK, älskade Pontus!

Längst ner i det här inlägget kan du se videon.

Även insidan dekorerades. Nu ska jag bara bestämma mig för vad
jag ska lägga i min färgglada ask! 

Här kommer videon! 
Den är bara fem minuter lång, så du har tid att titta på den! ;-)

Inga kommentarer: