10 augusti 2016

Söta Lukas och Pontus - layout för BoBunny

Det här är en layout som jag gjorde för flera veckor sen då jag var på en liten scrapträff i Dalarna.
Jag hade de fina papprena från BoBunnys serie Butterfly Kisses med mig, och jag plockade fram det här underbara bakgrundspappret! Det gick inte att motstå!


Fotona är nog mina absoluta favoritfoton av mina underbara söner.
Det var många år sen de togs, men jag älskar hur söta de är på dessa foton!

De söta fjärilarna är chipboard-dekorationer från serien.
Bakom papprena skymtar fina doilies fram. De är utstansade med 
en BoBunny-die som heter Ornate Doilies.


Den söta lilla glasburksdekorationen är en 3D chipboard.
Titeln är skriven med BoBunnys mörkgrå bokstavsstickers.


Ett av pappren i serien är fyllt med bilder på dessa söta små glasburkar, så kallade mason jars.
Hur fina som helst! Jag klippte ut två av dem och fäste dem på layouten!


Inga kommentarer: