16 april 2016

Kort till en Tom som går i pension

Idag tänkte jag visa er det här kortet. Jag fick beställning på ett kort till en Tom som ska gå i pension. Under sitt yrkesverksamma liv har han arbetat som polis, och nu på sistone haft mycket att göra med ombyggnationer och renoveringar av polisens fastigheter och lokaler. Därför valde jag detta tema till hans kort:


Den söta lilla skiftnyckeln och rollern kommer från Joleés Bouthique
och de har jag haft liggande i mina gömmor ett bra tag.


Det blev också en liten polismössa som dekoration.
Papprena kommer från Fancy Pants.


Insidan fick en liten polisbricka som enda dekoration.


1 kommentar:

Anna-Karin S sa...

Hej Ulrika! Vilka fina kort mm du gör! "Hittade" dig genom Cili in Papers blogg. Man blir verkligen inspirerad! Vi har just flyttat så alla min pysselsaker ligger i lådor. Och det är mycket andra projekt på gång nu, men längtar tills jag har min pysselhörna iordning. Ska försöka få igång en av de äldre versionerna av Sohouetten då också. Alltså får jag anledning att återkomma till din blogg för tips angående pyssel med den :) Må så gott,
Anna-Karin