16 mars 2016

Två små kort - BoBunny

Idag visar jag två små snabb-scrappade kort som jag gjort med BoBunnys nya serie Beautiful Dreamer. Jag blev helt vild i helgen som gick när jag plockade fram dessa papper och dekorationer. Det blev till två kort, en layout samt den nya blogheadern som jag har nu! :-)


Jag har använt tre av BoBunnys dies för att stansa ut en luftballong och två moln.
Jag har använt en annan die för att stansa ut den vita doilyn bakom molnen och ballongen.



Jag fäste dem på 3D-kuddar för att ge lite distans.


På det här kortet hamnade också några utstansade moln, ett av dem i guldpapper!
pappersbiten med luftballongen är en bit vellumpapper från serien.


Även om det inte glänser eller glittrar, så ser man att det är ett guldmoln, eller hur?! :-)



Inga kommentarer: