28 februari 2016

Två kort med Pink Paislee och Tonic Studios

Idag visar jag er de här korten. De syntes i Cili In Papers blogg tidigare i veckan.
Jag har jobbat med härliga papper från Pink Paislee och en superfin die från Tonic Studios.


Jag figurklippte ut en fin blombukett ur ett av papprena.
Bakom buketten sitter en diecut som jag använt en die från Tonic Studios till. 
Den heter Trellis Circle, och finns såklart hos Cili In Papers
precis som allt annat material jag använt till korten!


Här kommer kort nummer två!
Också det med fina papper från Pink Paislee och en fin diecut.
 

Här har jag också använt underbara dekorationer i mjukt gummi som hör till
Pink Paislee-serien C'est La Vie.
 


1 kommentar:

Pysselfröken sa...

Åh så roligt att du har gjort kort! De är jättefina.
Kram Frida