18 februari 2016

En altrad tub för Cili In Papers

Idag ska jag visa den här tuben som jag altrat. Från början låg det Baileys-tryfflar i den, men de tog slut förvånande fort... ;-)
Den är skapad för Cili In Papers, och det mesta materialet hittar du såklart i webshopen!


Jag limmade fast bitar från två olika papper som matchade fint ihop. 
Det mörka är ett papper från Simple Stories som inte kommit till butiken ännu. 
Men kika gärna på det HÄR pappret, ett rykande färskt papper från Pink Paislee 
som har nästan samma nyans.


Jag har använt de söta hydrangea-blommorna som finns i butiken. 
Några storlekar och nyanser är tyvärr slutsålda, men hojta högt 
så tror jag nog att de tar in nya till butiken!

Jag använde transparenta stickers-bokstäver och skrev TACK! 
Jag tyckte det blev en kul effekt att de inte syns alltför tydligt.


Till ovansidan av locket använde jag de helt suveräna cirkel-diesen från 
Tonic Studios för att få till de rätta proportionerna. 
HÄR hittar du dessa dies!

Kika i det HÄR inlägget i CIP-bloggen för att se komplett materiallista.


Inga kommentarer: