16 februari 2016

Cili In Papers-teamet inspirerar tillsammans

I lördags kunde man se ett riktigt roligt inlägg i Cili In Papers blogg.
Det var vi i teamet som hade använt samma stämplar och skapat kort med dessa motiv.
HÄR hittar du det inlägget. Stämpelmotivet kommer från Tonic Studios.
Mina två kort som jag bidrog med hittar du även här:


Jag använde bland annat en bit silverglänsande papper till detta kort.
Det är Bazzill som gör dem, och de finns i flera olika färger. Kika HÄR får ni se!


Den fina notraden är utstansad med en die från Tonic Studios som heter Perfect Harmony.
Den kommer snart finnas att köpa hos Cili In Papers.

Mitt andra kort blev lite mer färgglatt.
Jag "splashade" med en knallrosa Distress stain på stämpelmotivet.




1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Alltså, Ulrika!! Vem behöver krångla och färglägga när man ser din så läckra lösning på det hela!! Tok häftigt blev det med dom "splasharna" <3 Hoppas du blivit piggare!! Och jag håller fortfarande tummrna HÅRT ;) Kram Anna :)