21 september 2015

Måndags-skissen

Ny vecka! Nya möjligheter!
Förra veckan var iallafall toppen för min del. På måndagen fyllde jag år, och blev uppvaktad på alla möjliga sätt! :-) En helt ok arbetsvecka som avslutades med fest på jobbet på fredagen. Igår, söndag, blev jag firad av mina föräldrar och min bror med familj. ICA Kvantum Bålsta bjöd på en tårta som jag hämtade ut på förmiddagen! Gottigott!
Men nu kör vi en skiss, tycker jag! Varsågoda. Scrappa på!


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do!

Inga kommentarer: