10 september 2015

Leva på hoppet - Lukas på studsmattan

Här kommer det en layout som jag gjort för Cili In Papers.
Jag bara ääääälskar dessa snygga papper från Simple Stories, So Rad heter förpackningen med ursnygga 12x12-papper!
Finns såklart hos Cili In Papers.



Först stänkte jag min vana trogen med mist på det vita cardstocket.
Jag använde också två olika stencils från Tim Holtz och Crafters Workshop
ihop med svart Distressdyna.


Även bokstavs-stickersena och chipboardfiguren där det står boy
kommer från Simple Stories serie So Rad.

Papprena från Simple Stories som jag använt är perfekta för denna typ av layouter, 
vare sig det är tjejer eller killar som gör lite tuffa, fartiga saker
så funkar dessa papper (och dekorationer) utmärkt! 
Testa t.ex. ihop med fotona av barn som spelar fotboll, leker i klätterställningar, 
eller leker i trädgården!


Inga kommentarer: