12 september 2015

Lukas i svart, vitt och gult

Den här layouten skapade jag för två veckor sen då jag var på en scrapträff i Uppsala.
Den deltog i en utmaning där det gick ut på att följa ett "recept" med saker som skulle vara med på ens alster.

Receptet såg ut så här:
*Något utstansat
*Stjärna/stjärnor
*Gult
*Pärlor
*Stämpel
*Glitter
*Text
*Band

Jag började med att kladda gul mist på ett vitt cardstock.
Sen plockade jag fram lite stämplar och lekte lite!


 De tjocka svarta cirklarna är utstansade med en die från Lawn Fawn.


Den gula misten kommer från Maya Road.
Stämplarna kommer från Panduro (cirklar och distressat mönster)
samt BoBunny (pilar och sömmar).
 

Tack Ullis LillBlomman för den söta svarta spetsen (som syns under fotot).
Hon var räddaren i nöden när det stod band i receptet, och jag inte hade med något sånt!




Inga kommentarer: