17 september 2015

Läckert med orange!

Ja, jag gillar orange! Gärna tillsammans med svart och vitt!
Här plockade jag fram snygga papper från ett kit från Simple Stories och matchade orange ihop med vitt, svart och grått! Mums!
Detta är en layout skapad i mitt uppdrag som designteamsmedlem hos Cili In Papers.


Eftersom det är lag på att man måste smutsa ner helt vita cardstock, så gjorde jag det! ;-)
Det blev knalligt orange mist ihop med svart mist.
Som ni ser har jag också kladdat svart runt om kanterna på cardstocket. 
Det är svart akrylfärg jag använt ihop med en pensel.


Jag använde också svart Distressdyna ihop med en av mina favorit-stencils,
Splatters från Tim Holtz.


Papprena klippte jag i remsor och fäste omlott. Fotot fäste jag med 3D-kuddar 
för att det skulle "poppa upp" lite.


Allt material hittar ni hos Cili In Papers.

Inga kommentarer: