6 november 2014

Nyfödde Lukas

Här har jag jobbat med papper från Pion Design. Layouten syntes på Svensk Scrapbooking-forumets framsida tidigare i veckan.
Papprena kommer från serien My Beloved Son.


Även om papprena har en väldigt romantisk stil, ville jag göra layouten
lite tuffare! Har jag lyckats med det, tycker ni?


Alla papper kommer från Pion Design.
Jag har också använt en bit washitejp av okänt märke (transparant med text på).


På bakgrundspappret stänkte jag med svart mist (med hjälp av en smal pensel),
och med BoBunnys guldfärgade Glimmer spray.

Jag har också stämplat med tuffa stämplar från Panduro (cirklar och textur), 
och från Technique Tuesday (stjärnor).


1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Supermysig LO, både skir och tuff så jag tycker du har lyckats, som vanligt.
kram Anna urascrap.blogg.se