10 november 2014

Måndags-skissen

I veckan som gick fick vi i mina trakter i Mälardalen våra första snöflingor för den här säsongen!
Annars har hösten varit rätt blöt och tråkig...
Hoppas på en vit och lagom kylig vinter!


Måndag igen, och det betyder ny skiss! Jag bjuder på denna som jag ganska nyligen ritade. Funkar den, tror ni? 



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do! 

4 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Åååå jättehärlig skiss!!!
Måste jag försöka hinna göra nåt med!!
Tack snälla för din input som aldrig tycks sina :) Kram Anna urascrap.blogg.se

Anna Uhras sa...

Åååå jättehärlig skiss!!!
Måste jag försöka hinna göra nåt med!!
Tack snälla för din input som aldrig tycks sina :) Kram Anna urascrap.blogg.se

Anna Uhras sa...

Förlåt!! Jag lyckades på nåt sätt publicera två lika komentarer :( Sorry!
Kram Anna

Anna Uhras sa...

Hej igen!
Jag lovar att det inte ska bli en vana att skriva fyra komentarer om dagen varje gång ;) Men jag har gjort en LO idag efter din supermysiga skiss. Här är länken dit http://urascrap.blogg.se/2014/november/var-lilla-stjarna-2.html
Man ska/kan säkert länka på nåt bättre sätt men det kan inte jag :) Tack för skissen! Kram Anna