13 maj 2014

Minnesvärt foto!

Idag bjuder jag på denna layout som jag fått publicerad i Scrap365.
Jag är så stolt över att ha fått denna möjlighet att gästa i den tidningen!


Uppdraget var att använda masker och stenciler på sin layout, 
och det är ju nåt jag gärna gör! :-)


Jag började med att kladda på turkos mist, och därefter låta det rinna lite nerför layouten.
Sen använde jag flera olika stenciler ihop med svart och vit dabber (akrylfärg).
De röda stjärnorna är gjorda med hjälp av en stencil ihop med Distressdyna.


Coola blommor i matchande färger har jag klämt dit här!
Det mesta av materialet ni ser kommer från BoBunny.
Det är faktiskt papper från deras julserie från 2013, Elf Magic!


Stämplarna som ser ut som svarta stänk och som om man ställt ner en smutsig kaffekopp
kommer också från BoBunny!

1 kommentar:

Frusvea sa...

Så himla fin LO. Älskar din mixed media bakgrund.