19 maj 2014

Måndags-skissen

Hej alla glada!
Idag är det måndag, och jag hoppas att ni är taggade för en ny vecka?!
Jag hade en helt fantastisk vecka förra veckan! Jag var på en kurs i onsdags med Frank Garcia från Prima Marketing. Scrolla ner en bit här i bloggen så kan ni se resultatet av den kursen!
I lördags var jag på en underbar scrapträff i Ärla utanför Eskilstuna. Träffen ordnades av härliga scrapkompisen Malin (Lillpiga), och vi hade otroligt skoj hela gänget!
Den här veckan blir inte så tokig den heller! Ikväll ska jag på ytterligare en kurs med Frank Garcia. Denna gång ska han lära oss göra ett minialbum. Det blir toppen, det är jag helt övertygad om!

Nä, nog pratat om det. Här kommer veckans skiss! från mig till er, varsågoda!


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do! 

Inga kommentarer: