16 januari 2014

Scrap-Perras veckoskiss v. 3

Idag visar jag en layout som jag gjort efter Scrap-Perras skiss denna vecka.


Så här ser min tolkning ut!


Jag plockade fram favorit-serien Head Over Heals från BoBunny.
Härligt och glatt rött ihop med kontrastfärgerna vitt och svart!

Bakgrundsmönstret är gjort med  röd mist (Dylusion), samt svart Distressdyna och en stencil.
Jag har stämplat cirklar med en stämpel från Panduro.


Titeln på layouten är Pontus favorituttryck just nu. Det är hans svar på det mesta hans tjatiga föräldrar säger till honom... ;-) "Ta det chill" (alltså "ta det lugnt", typ).

1 kommentar:

Marit sa...

Jag sitter och spanar tunt bland alla härliga scrapnyheter. Hos Glitz design hittade jag deras nya serie black and White och tänkte direkt på dig :)

http://glitzitnow.com/blog/?p=5321