15 januari 2014

Brunt och blått med Woodland Winter - för BoBunny

Här kommer en layout jag gjort som DT-uppdrag för BoBunny.
Den visades i BoBunny-bloggen igår.


Jag har använt den finstämda serien Woodland Winter.
Vilka härliga färger! Snyggt med blått och brunt ihop!


Jag har använt två bitar wellpapp på layouten. Jag smetade lite vit gesso på kanterna.
Wellpappen snappade jag åt mig då vi öppnade julklappar för några veckor sen.
Man måste ju ta tillvara bra grejer som går att använda till scrappandet!


De vackra blå swirlarna är chipboard-dekorationer.
Jag piffade till dem lite med små bruna rhinestones.


Bakgrundspappret gjorde jag mönstrat med hjälp av brun Distressdyna och en stencil.


3 kommentarer:

Chris_P sa...

Jättesnygg layout!!!

Stephi sa...

ja man behöver aldrig bli besviken då man är på besök hos dig...å det e ju trevligt, eller hur? ler...
Jättesnyggt!

Ulla sa...

Så snygg den är, är inne ofta och kollar alla dina fina LO:er. Tyvärr är jag lite lat att skriva, ska försöka bättra mej:) Tack för titten.