31 januari 2014

Utmaning hos Scrapfriends

Idag blir det ett inlägg till i bloggen!
Jag satt igår och knåpade ihop en layout efter en underbar skiss hos australiska Scrapfriends. Sen upptäckte jag att utmaningen tar slut på eftermiddagen idag. Så jag måste publicera denna redan idag för att vara med i utmaningen!

Jag har använt ett läckert bakgrundspapper från Basic Grey.
De är verkligen experter på dessa melerade papper!
Resten av papprena är spillbitar.


Jag grundade med att kladda på svart (Studio Calico) och silverfärgad (Heidi Swapp) mist.
Sen använde jag svart Distress-dyna och vit gesso genom två olika stencils.
Jag stänkte också med vit mist från Studio Calico.


Jag har också använd vit och svart sytråd, washitejp och öljetter.

2 kommentarer:

Annemi sa...

Önskar jag var lika duktig som du...

zenevak sa...

Great, grungy boy layout! Thank you for joining us at ScrapFriends.