17 november 2013

Iskyla

Jag slänger in ett inlägg till idag! Jag har nämligen tolkat skissen hos Scrap-Perra denna vecka, och den måste bloggas senast ikväll då det är deadline vid midnatt!
Skissen ser ut så här:


Jag ville använda ett stort foto på denna layout, och rotade fram ett gammalt vinterfoto!
Jag har använt BoBunnys superfina nya vinterkollektion Woodland Winter till den här layouten.


Jag har använt chipboard stickers, stickers, flera olika mönsterpapper 
och bokstavsstickers från BoBunny.


Jag klippte ut egna små vimplar och fäste i ovankant på fotot.
Halvpärlorna har jag gjort med hjälp av Perfect Pearls från Ranger



2 kommentarer:

Elin Larsson sa...

Vilken härlig layout, verkligen fin bild och underbara papper som passar som handen i handsken :)

Tess Ekwall sa...

Vilken underbar LO du gjort Ulrika!! Älskar färgvalet. Snygga papper och dekorationer. Önskar dig en fin kväll. Kram, Tess.