27 november 2013

Helt crazy!

Här kommer en riktigt färgsprakande layout med ett härligt, galet foto på Lukas!
Den här layouten var med i raden av layouter i SWE-bloggen i måndags. De var skapade efter en helt underbar skiss ritad av vår egen DT-tjej Katja "Mezzanotte".
Så här såg skissen ut:


Jag passade på att skapa min layout när vi hade scrapträff med SWE Scrapbook-gänget i lördags. Jag öste på med mist i turkost och rosa, och byggde sedan vidare! Notera att jag inte använt några mönstrade papper alls! De rosa stjärnorna och de vita prickarna på turkos botten är ju washitejp!


Jag gillar verkligen det här fotot av Lukas!
Först fick jag t några fina bilder av honom, men allra sist gav han mig
den här tokiga minen! :-)


Cirkelstämplarna är köpta på Panduro, och är en ny favorit!
Jag har plockat fram lite turkos punchinella och petat dit.
Kommer ni ihåg punchinellan? Dags att plocka fram det ni har kvar
och använda den!

Den här vackra rosa tygblomman låg i ett jättefint paket
som jag fick av min go'a scrapkompis "Tettiz".
Jag vann en utmaning hos henne i somras,
och vann fantastiskt fina saker!


Härliga färger ihop va'?! Turkost, rosa och vitt! 


Inga kommentarer: