28 november 2013

Ett kort till en hockey-spelande tjej

Idag visar jag ett kort som på ett sätt är ganska unikt. Jag har nämligen färglagt stämpelmotivet som ni ser på kortet! Det är inget jag pysslar med till vardags... Och ni som är duktiga kortmakare ser nog att det är en mycket glad amatör som gått loss med kompisens Copics-pennor...
Tack Ullis "LillBlomman" för lånet och för goda råd!


Jag fick en beställning från en man på jobbet.
Hans fru fyller år i december, och hon spelar ishockey!
Han önskade därför att kortet skulle ha det temat...
Jag var tvungen att fundera lite på om jag skulle greja det.


Men efter ett tips av min SWE-kompis Anna gick jag in på Kenny K Designs 
hemsida och köpte en digistämpel med en hockey-tjej! Perfekt!
Jag färglade den i de rätta färgerna för just det laget
som den här kvinnan spelar för!
Och resten av kortet fick också gå i blått, vitt och rött.
Förresten, syns det att det är en hockeypuck där till vänster
om stämpelmotivet? Det var en liten dekoration
som jag fick av en annan SWE-kompis, My "Scrapmyran".

Stort tack för hjälpen alla kompisar!!

Inga kommentarer: