18 december 2012

Vilken partyhatt!

I oktober hade YouDo en utmaning där man skulle skapa något rosa för att uppmärksamma bröstcancer och Rosa bandet-kampanjen.
Jag skapade denna layout:



Och jag vann!!
Kolla priset jag fick, INTE dåligt!!!


Jag fick en förfrågan från en i designteamet om jag ville skapa något med materialet och visa upp i deras blogg. Klart jag ville!!
Förra veckan visade de så upp de två layouter jag gjorde med en hel del material från vinstpaketet. Idag visar jag den ena, och imorrn får ni se den andra! ;-)


Ett så roligt foto på Lukas dagen före hans ettårsdag!! Den roliga hatten fick faktiskt sitta på huvudet tillräckligt länge för att jag skulle kunna ta några roliga foton!



Jag har använt en YouDo-stämpel för att göra rutmönstret. Jag har också använt en hjärt-stämpel och de färgglada stämpeldynor jag vann för att göra mönstret på cardstocket.
Visst är de roliga de små trollsländorna! Det hamnade ganska många på denna layout, jag tyckte de passade bra här!



Papprena jag använt är bara spillbitar från min alltför stora spillbits-samling!! Men den minskar i stadig takt då jag faktiskt blivit riktigt duktig på att använda spillbitar!!


Inga kommentarer: