19 december 2012

Rosa och turkost - för YouDo

Som jag berättade igår så vann jag ju YouDo's oktoberutmaning, fick ett finfint vinstpaket och fick chans att skapa ett par layouter av materialet för att visa upp i deras blogg.
Igår visade jag den ena layouten jag skapade (scrolla neråt!). Och idag kommer den andra!
Här gick jag loss med washitejpen! Jag fick tre rullar i mitt vinstpaket från YouDo (de rosa!), men jag har också lagt till den turkosa från min egen samling tejp.
Så här blev layouten:


Jag tycker det blir rätt så läcker effekt när man skrynklar till tejpen så här!
Visst är de söta de där sammetsklädda bradsen!? De kommer också från YouDo. Likaså de fina blingstenarna.


Här har jag använt thickers från American Crafts av en modell jag inte använt på länge. De är ursnygga tycker jag, jag vet inte varför jag inte plockat fram dem tidigare... Snygg färg också!



Igår skröt jag ju över att jag är så duktig på att använda små spillbitar på layouter och kort nuförtiden.
Denna layout är inget undantag, här är det spillbitar för hela slanten!


2 kommentarer:

Chris_P sa...

Åhh vad snyggt ulrika!! Å så sugen jag blir på att scrappa!! Nu vet jag vad jag ska använda jullovet till!

Nickan73a sa...

Måste testa "skrynkla" tejpen. Urläckert!