14 december 2012

Nu är det jul! ... eller är det?

När jag var på Scrap-Perras träff för 1 1/2 vecka sen deltog jag i en av utmaningarna, en utmaning som kallades för Ordlådan som jag blev så inspirerad av!
Ordlådan var helt enkelt ett antal ord med jultema som man skulle välja minst fem av och skapa något av. Hmmm... Nu ska vi se om jag kommer ihåg vilka ord jag valde... Rudolf med röda mulen, vit, röd, tomte och paket tror jag att det var. ;-)
Jag hade med mig flera kit med julpapper på träffen, och jag plockade fram några Echo Park-papper som har himla läckert grafiskt mönster.


Jag fick med några remsor washitejp också. Den rödrutiga och den med grönt och vitt chevronmönster. Snygga mönster tycker jag!


De läckra trästjärnorna kommer från Studio Calico.
Det fina lilla hjärtat i röd chipboard likaså!


1 kommentar:

Tone-Lill sa...

Hei igjen og takk for hjelpen med Arracks punschen. Jeg har nå funnet ut at opphavet er fra India og ofte laget av kokosnøtt tre blomst, så søtt og godt på smak og helt sikkert deilig i sjokolade boller :)
Mega lekker LO du har laget her, liker fargene og pynten og så er bildet veldig morsomt også :)