30 september 2012

SWE Scrapbook, vi liftar Marja Seidemo

Igår visade vi på SWE Scrapbook upp våra layouter som vi liftat efter duktiga Marjas layout. Du hittar inlägget HÄR, och kan också se hennes fina layout som låg till grund för våra alster!
Så här blev min, en liten färgexplosion!


Jag började med att färga med två olika Distress-dynor genom en stencil. Sen stänkte och sprayade jag lite med mist också för extra effekt!

Ett vackert band, några remsor washitejp, söta blommor och tygklädda brads! 
De passar ju jättefint ihop ju!


Jag har använt några få bitar papper, och de kommer från Echo Park. Jag gnuggade dit några rub-ons (orden) på engelska. Det är ovanligt att jag använder mig av engelska på mina layouter, men nu fick det bli så! Även titeln blev på engelska då, för jag tyckte det passade ihop!

Inga kommentarer: