19 september 2012

Layout för SWE Scrapbook (sponsor-material från Pappersbiten)

Den här layouten kom till eftersom min goda vän Beata la ut några fotografier från en utflykt som hon och familjen gjort, på Facebook. 
Jag beundrade flera av fotona, de var otroligt fina!
Jag slängde spontant ur mig att jag så gärna skulle vilja scrappa nåt av fotona. Beata nappade på det och gav mig fria tyglar!

Materialet till denna layout kommer från fantastiska Pappersbiten som vi på SWE Scrapbook sponsrats av under september.
Dessa romantiska papper och dekorationer passade fint ihop med fotot av den söta dottern i sin vita klänning och halmhatt!
Denna layout visade jag upp i SWE-bloggen igår, och idag är det dags här!


Jag mistade bakgrundspappret med favoriten, den bruna Tattered Leather från Tattered Angels.
Jag stansade sen ut cirklar av flera olika mönsterpapper och cardstock och placerade dem lite huller om buller.


Ser ni de underbara blommorna?! Vilka sötnosar! 


Så, då återstår bara att vid tillfälle lämna över den här till Beata! Hoppas hon gillar den, och att hon kan få användning för den nånstans i sitt hem... ;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Kära Ulrika,
jag gillar bilden jättemycket!!! Du är så bra på detta!!!
Kramar
Beata