25 september 2012

Bidrag till Lill-blommans skissutmaning

Här kommer mitt bidrag till den mysiga skissen hos Lill-blomman denna månad!
Du har väl hittat till hennes skissblogg?? Om inte, kika HÄR!
Så här ser denna månads skiss ut:


Så här blev min tolkning av den skissen:



Söta chipboardramar från Maya Road som jag målat med akrylfärg (de svarta) respektive glimmer mist (den gröna).
Jag har också använt lite svart mist som jag stänkt med.


Ett fint band från Sew Sweet. Jag lyckades klippa det fint i ändarna!
Det fina pappret med text på som jag stansat ut cirklar av, kommer från Tim Holtz. Jag fick en spillbit av Lena Larsson när vi satt bredvid varandra på Enköpingspyssels träff förra helgen.
Jag satt och höll på med denna layout då, och tänkte direkt att pappret skulle passa på layouten!
Tack Lena!! :-)


4 kommentarer:

tinawingren sa...

snygg tolkning i härliga färger! Skissen måste jag med ge mig på att tolka!

Lotta sa...

Så fin din LO är!! Stilren och snygg! Kram Lotta

Cattis sa...

Vilken härlig layout du har gjort!! Kul att du ville vara med!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men plutten så liten han var! Kanonhärlig sida Ulrika! Och snyggt med de svarta kontrasterna! Vad skoj att du ville vara med! Kramar!