24 november 2011

En stilla höstpromenad - utmaning hos Magdas

Här kommer ytterligare ett bidrag till en av Magdas utmaningar under november.
Man skulle inspireras av denna bild från Pinterest:


Jag nobbade helt tanken på att använda mig av det där mönstret. Jag lät mig istället inspireras av färgerna! Såg ju direkt att det var typiska Sassafras-färger, och jag hade flera såna papper liggande! De passade perfekt ihop med ett redigerat foto som jag tog på en promenad som Lasse och jag tog för några veckor sen.
Så här blev det:


Jag började med att stänka ner bakgrundspappret med mist, det är orange från Tattered Angels och blå från Studio Calico.

 Vad tycker ni om de där roliga luftballongerna? Tuffa va'?!


 Söta vimpel-stickers passade perfekt i hörnet tycker jag!

Snygga thcikers, blanka svarta från American Crafts.



1 kommentar:

Becca sa...

Oh, jag är lite svag för luftballonger. Jag gillar kortet också. Man får verkligen känslan av att det behövs en kopp te när man kommer in igen efter promenaden.