12 augusti 2016

Tre kort för Cili In Papers

För en dryg månad sedan visade jag upp två layouter här i bloggen med grafiska former. Den ena med kvadrater, den andra med cirklar. Du hittar inläggen HÄR och HÄR!
Idag ska jag visa vad jag gjorde med de kvadrater och cirklar jag fick över! Det blev tre kort!
Det här är alster skapade för Cili In Papers, och du hittar allt material där!


Korten är i lite olika storlekar. Cardstocket jag använt till kortstommarna är ett mycket vackert, pärlemoskimrande papper från Crafters Companion.


Visst är de härligt färgglada de här pappren från Bella BLVD?!
Serien heter Illustrated Faith.
Till serien hör också fina stickers som jag placerade nere i hörnet.


Här kommer nästa kort. Grönt, vitt och svart! 
Här stänkte jag på cardstocket precis som jag brukar göra på mina layouter!


Ääääääälskar cirklar!! :-)


Sist och också minst (till storleken) kommer detta kort i knalligt rosa 
ihop med vitt och svart. Läcker kontrast!



Perfekt att använda en ram ihop med en hjärt-sticker och så några bokstavsstickers.



Inga kommentarer: