6 augusti 2016

Jag har köpt en planner!

Planners är helt enkelt stora almanackor! Och då menar jag STORA! Ja, det finns lite mindre modeller också, men jag föll direkt för den största. En jättefin randig sak från Websters Pages som jag tänkte visa för er idag. Jag hoppas jag kan inspirera er lite.
Ni hittar massor av fina planners och tillbehör hos Cili In Papers. Kolla HÄR!


När man öppnar plannern ser den ut så här. 
Några praktiska fack på insidan, och index och almanacka som medföljer när du köper din planner.


Här har jag börjat lite smått att skriva och dekorera i min planner. 
Det är liksom det som är hela finessen. Annars kan man ju lika väl skriva in sina noteringar 
i mobilen.... Det är ju det här som är det roliga! Skriva för hand, och att dekorera!


Här är några av de produkter jag använder i min planner. 
Söta små stickers i olika former och färger samt söta post it-lappar.


Det finns massor av fina och roliga "puffy stickers" att välja mellan, alltså stickers 
som är lite tjockare. Tillverkade i mjukt gummi.
De två förpackningarna med enamel dots nederst på bilden är ju egentligen 
inte några specifika planners-tillbehör. Men de passar ju alldeles utmärkt ändå!


På insidan finns som sagt några praktiska fack att samla biljetter och annat 
som sedan ska limmas fast i plannern, samt det stora facket 
där jag har några av mina dekorationer lätt till hands!

 

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

mmmm!! Så mysig den ser ut! Nu fick du mig på planner tankar här :) Ha en skön dag fina Ulrika!! Kram Anna :)