22 augusti 2016

Jag är stolt medlem av kaBoks designteam!

Jag har en rolig grej att berätta! Eller ska jag kanske säga att det är en morsom grej! Jag har nämligen blivit tillfrågad om att vara en del av det norska scrapföretaget kaBoks designteam! Jag tackade såklart ja, så nu ser jag ut så här:



kaBoks är ett företag som designar egna dies, stämplar och lite annat smått och gott.
Kika gärna på deras hemsida för att se alla fina motiv!
Passa på att shoppa nu, för fram till den 1 september är det gratis frakt.



Ta också en titt i bloggen när ni ändå är på gång!

Jag ser fram emot mitt nya uppdrag, och tycker att det ska bli jätteskoj!
Nu får ni hålla utkik här när jag framöver visar upp mina alster.




1 kommentar:

Anna Uhras sa...

GRATTIS!!!!!!! Vilket tillskott för dom att få dig som DT!!! ❤️ Heja dig Ulrika!!! Kram Anna 😃