10 juli 2016

Vårens vackraste blommor!

Detta är min personal blogpost för BoBunny denna månad.
Det blev en layout med BoBunnys vackra papper och dekorationer från serien Soirée.

This is my personal blogpost for BoBunnys this month.
I made a layout using the gorgeous papers and embellishments from the Soirée collection.


Vackra, romantiska papper! De passar fint ihop med mina fotografier!
Papper och dekorationer hittar du hos Cili In Papers. HÄR är en direktlänk.

Beautiful, romantic papers! They go perfect together with my pictures!
You can buy your papers and embellishments from the Soirée collection 
at the Cili In Papers webshop.


Jag stänkte med mist på bakgrundspappret.
Jag har använt BoBunnys dies, Pearlescents och stämplar.

I used mist on the background paper.
I also used BoBunny dies, Pearlescents and stamps.



Inga kommentarer: