25 juli 2016

Måndags-skissen

Jisses! Fyra veckors semester är över, och jag börjar jobba igen! Hur snabbt gick inte det?! Men jag har ju hunnit med mycket också förstås... Förutom spendera tid med familjen och resa har jag hunnit med lite scrappande. Och apropå att scrappa, idag bjuder jag på en skiss precis som jag gjort alla måndagar sedan flera år tillbaka:



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do!

Inga kommentarer: