20 augusti 2014

Sötaste killarna!

Det här är en layout som jag hade hoppats få plats med i BoBunny-bloggen.
Men tyvärr fick jag inte det. Vi får ju två uppdrag per månad, och då är det ett tema eller en speciell pappersserie man ska använda. Denna layout passade inte in någonstans... Men, jag får ju premiärvisa den i min egen blogg då istället! :-)


Bakgrundspappret är ett Double Dot cardstock från BoBunny.
Faktum är att nästan allt på layouten är BoBunny!
Det är bara distressdynan och stencils jag använt till att färga in bakgrunden med
som inte är BoBunny.


Ser ni de fina trädekorationerna?! BoBunny såklart... ;-)
De söta små hjärtana har jag gjort med en stämpel 
som ingår i ett helt nytt stämpelset som heter Stitches.


Jag tycker BoBunnys blommor, framförallt dessa penséer, är helt underbara!


1 kommentar:

Unknown sa...

Gorgeous page!! Love the colors.