6 november 2013

Utmaning hos Pysselbloggen - tema vinter

Jag hittade en blogg som jag aldrig hälsat på hos förut, Pysselbloggen heter den!
Jag hittade direkt en utmaning som var som gjord för mig! Temat var vinter! Och jag som älskar mina härliga jul/vinter-papper från BoBunnys Silver & Gold just nu!
Det blev till att skapa en layout på tema vinter, och det gick alldeles utmärkt med dessa papper och dekorationer!


Jag älskar dessa papper med färgkombinationen grönt, vitt och guld!


Dessa papper passar utmärkt till både layouter och kort.
Perfekt till julkorten, men flera av papprena är så utformade
att de funkar bra även till annat än vinter- och jultema!

2 kommentarer:

Karin sa...

Tack för ditt fina bidrag till pysselbloggens firande av 600 inlägg. Gillar verkligen alla små detaljer man kan upptäcka i din layout.

Kicki sa...

Du är då kreativ! :) Jag hinner knappt göra ett projekt i veckan, ändå blir det inte lika snyggt som andras alster... :/ Denna LO var superfin!!

Kram Kicki