23 augusti 2014

Coola killen

Här kommer en layout som syntes i Scrap-Perras blogg tidigare i veckan.
Jag hade fått så fina papper av Perra från Echo Parks nya serie We Are Family.


Jag började med att grunda det vita cardstocket med Heidi Swapp-misten Seafoam.
Jag använde också svart Distressdyna och två olika stencils för att göra lite mönster.


Det röda hjärtat och kameran från Studio Calico har jag målat med röd akrylfärg.


Min nya favorit är randiga papper!! 

Bakom papprena sitter en bit rug canvas. Det är nästan som sånt där halkskydd man lägger under mattor.
Det går att göra en hel del skoj med den!

Blommorna var beiga från början. De blev snabbt blå-gröna med hjälp
av Heidi Swapp-misten Seafoam.
I mitten av blommorna sitter enamel dots.

Allt material hittar du hos Scrap-Perra!


Inga kommentarer: