1 juni 2014

Scrapträff i Ärla

D. 17 maj var jag tillsammans med ett stort, härligt gäng på en scrapträff i Ärla utanför Eskilstuna.
Vi hade en fantastisk dag ur många synvinklar. Det var underbart väder, alla var glada, många av mina närmaste scrapvänner var där, och jag hann med att scrappa mycket!
Här kommer en av layouterna jag gjorde:


Malin (Lillpiga) som höll i träffen presenterade en snabbutmaning (vi fick en timme på oss).
Jag hade först inte tänkt vara med, men när jag såg den mood board som skulle vara
inspiration till det man skapade, så såg jag att färgerna var precis de som jag hade på ett
kit med papper som jag hade med mig! Jag var ju bara tvungen att vara med! ;-)


Papprena kommer från Fancy Pants, visst är de fina?!
Bakgrunds-cardstocket kladdade jag lite mist på (Heidi Swapps Seafoam)
samt gjorde lite mönster med hjälp av en Tim Holtz-stencil och en svart Distressdyna.


Dekorationerna består av en stor fin blomma och vackra rhinestones från Prima.
Jag har också med en doily från BoBunny och en söt dekoration från Glitz
som ser ut som en extra stor transparant rhinestone med en bild av en fågel på.


1 kommentar:

Frusvea sa...

Åh vad jag gillar den här!!Färgerma är så himla fina och jag gillar enkelheten och mixed media detaljerna. Verkligen snygg ;)